Archive

Monday, September 10, 2012

جهاد دیگری را علیه کردها خواستارید ؟



حمید غضنفری

سپاس به آفریدگار که، در این قرن، اطلاع رسانی به گونه یست که همگان بتوانند از آن بهره گرفته و صدای خود را به جهان برسانند تا دیگر برنامه سازان، تلوزیون دارن و رادیو صاحبان، نتوانند یکه تاز، نظرات خود بوده و یا آنچه که به آنها دیکته ...
شده، را به خورد مردم بدهند .
 Karikator by: Farshad Doulabi
و اما، آقای فروزنده :
جهاد دیگری را علیه کردها خواستارید ؟ آیا مجدداً ، بمب بارانی دیگر را برای کرد‌ها تدارک دیده‌اید ؟ که به استغاثه رهبر جنایت پیشه " حضرت آیت‌الله ، مقام معظم رهقبری، آقای سید علی‌ حسینی خامنه‌ای دامت فضولات بروید ؟
بروید که چه بگوئید ؟ آیا سوال و جواب به جز این خواهد بود که :
فروزنده : سلام علیکم،
رهبر : و علیکم السلام، بفرمایید .
فروزنده: اولا من از شما و امت همیشه در صحنه ، تقاضای بخشش دارم که در این مدت سی‌ و اندی سال ، از طریق رسانه‌های گروهی، علیه مقام معظم رهبری و نظام مقدس اسلام ناب محمدی ، مطالبی گفته ام، که مطمئن هستم شما و امت من را خواهید بخشید.
رهبر : چکار میتوانم برای شما بکنم ، که چنین استغاثه می‌کنید :
فروزنده : حاضرت آقا مگر نشنیده اید که دو تا از گروهک‌های کرد ، با هم ائتلاف کرده و قصد تجزیه ایران را دارند،
رهبر: چرا شنیده‌ام ، کاری نمیتوانند بکنند ،
فروزنده: هاج آقا ،چه فرمایش میفرمائید !! ده‌ها هزار تفنگچی در اختیار دارند ...
رهبر : شما چه نظری دارید ؟
فروزنده : حاضرت آقا ، مگر یادتان رفته ، اول انقلاب، چه دماری از روزگارشان در آوردید ( آوردیم ) !؟ رحم به زن و بچه و پیر و جوان نکردیم ، اعدام پست سر اعدام، حتا از روی برانکارد چه صفایی داشت .
آقای فروزنده ، یک جا در این بیانیه ، نشان دهید که قصد تجزیه در آن گنجانده شده باشد،
فدرالیسم را اگر به تجزیه اطلاق می‌کنید ، پس باید دیکشنری جدیدی تهیه و به بازار عرضه کنید، اگر معنی فدرالیزم تجزیه بود ، پس شما الان در کشور کالیفرنیا زیندگی میکردید نه ایالت کالیفرنیا.
آقای فروزنده با این عکس‌العمل تند، جز تحریک و تشویق کردها به آان چه شما آنرا تجزیه می‌نامید ، کار دیگری نخواهید کرد .
درود به آقای علیرضا میبدی که در یکی از برنامه‌های خود چنین گفتند :باید دست تک تک کردها را فشرد و بوسید که چنین افکاری را در سر نپرورانند با آنها درست رفتار نشده ، ( نقل به معنی‌))
Karikator by: Farshad Doulabi

درود به خانم هما سرشار که در یکی‌ از مصاحبه‌هایشان با خانم روژان ( خواننده کرد ) که گلایه یی از فارس‌ها داشتند چنین گفتند : ما هم اکنون و در آینده ایران ‌یک معذرت تاریخی‌ و بسیار بزرگی‌ را به کردهای عزیز بدهکاریم و چنین خواهیم کرد .
با احترام به تمامی‌ خلق‌های دنیا که برای آزادی و رفاه میجنگند.

No comments: