Archive

Monday, March 12, 2012

طرفداری از "احسان هوشمند" بە بهانە کورد بودن، خیانت بە جنبش کردستان است!

سناریوی دستگیری خیانتکار و جاش مشهور "احسان هوشمند"، تنها یک توطئە برای بە بازی گرفتن افکار عمومی، و یک بخش از جامعە روشفکری ماست. چنین افرادی کە در طول حاکمیت رژیم در خدمت وزارت اطلاعات بودەاند و هستند، نیازی نیست کە بە خاطر "کرد" بودن برایش داد و فریاد راە انداخت.کسانی کە دارند در این دام گرفتار می‌شوند خوب بدانند کە دارند اشتباە می‌کنند و بە بیراهە می‌روند. هوشمند و قانعی فرد و ... سر در اخر رژیم دارند، باید مواظب بود.
اگر احسان هوشمند را نمی‌شناسید کمی وقت بگذارید و چند صفحە از مجلە "چشم انداز" را مطالعە فرمائید تا ببینید کە ایشان چە کارە بودەاند و چە کارهایی می‌کردند، هوشمند کسی است کە می‌گوید: "قاضی محمد" کورد نبودە است...
علت بازداشت ایشان کە گویا بە خاطر مصاحبە با رفسنجانی بودە است، نشانە اختلافات درونی رژیم است، و در ضمن نوشتەهای بی مایەاش در مورد مسئلە کرد و کردستان، عمدتا خوراک تبلیغات زهر آلود جمهوری اسلامی بر علیە جنبش دمکراتیک کردها بودە است. وی هموارە موضعی خصمانە در مورد جنبش ازادیخواهانە کردستان داشتە است و یکی از مشاوران ادارە اطلاعات در امور کردستان بودە است.
البتە ما با شکنجە افراد بە هر دلیلی و از طرف هر کسی و بە هر بهانەای مخالف هستیم، ولی مبارزین واقعی فراوانی در زندانهای جمهوری ولایت فقیە هستند و ما فکر می‌کنیم کە باید انرژی خود را صرف ازادی انها نمائیم.
پس طرفداری از افرادی چون "هوشمند" آن هم بە بهانە انسان دوستی و فعالیت حقوق بشری؛ یک اشتباە و خطا نیست، بلکە خیانت بە تمامی کسانی است کە بە حقوق بشر احترام می‌گذارند و حاضر نیستند از این مسئلە استفادە ابزاری و تبلیغی بکنند.
رحیم رشیدی

No comments: